mandag den 11. januar 2016

Ugen der gik: uge 1

Jeg har tænkt over det de sidste par ugers tid, og nu har jeg besluttet mig for at forsøge med en "ugen der gik" serie her på bloggen. Ikke længere dagbogs agtige indslag men blot nogle små hints omkring, hvad jeg har lavet, så I læsere kan følge lidt med i mit liv. Jeg ved ikke, om det er noget, jeg ender med at gøre året ud. Nu får jeg at se, hvordan I tager imod det, og hvordan jeg selv synes, det er at gøre, og så tager vi den derfra.

UGE 1: 

Jeg prøvede at lave mars toast til vores hygge/slik/wrestlingdag. Det smagte faktisk ganske udmærket og var et sjovt alternativt til det normale guf.

Casper spillede Magic i Odense onsdag aften for første gang i flere måneder, så jeg havde en hyggelig dag, hvor jeg så hele sæson 1 af Scream Queens fra sidste år. Det var virkelig en morsom serie, og jeg glæder mig til sæson 2 kommer senere i år forhåbentlig.

Jeg besøgte svigerforældrene både lørdag og søndag. Svigermor og jeg var på loppemarked lørdag, og søndag fik vi lavet et mønster til en top til mig, og jeg syede den selv.

Jeg nåede i denne uge halvvejs gennem januar udfordringen på facebook med at gå eller løbe 60 km.

Jeg så dokumentar serien Making a murderer på Netflix. Det var virkelig en skræmmende, chokerende og vanvittig dokumentar, og jeg fatter slet ikke, at det amerikanske retssystem kan være så korrupt. Jeg anbefaler denne serie til alle. Det er en af de meget få ting på Netflix, jeg har givet alle 5 stjerner til.

Sneen faldt desværre onsdag og gjorde alting glat, så jeg måtte aflyse en aftale med Jennifer nede i byen om eftermiddagen, da jeg ikke turde gå derned i frygt for at falde og komme til skade. Generelt har vejret været mega koldt og dårligt i denne uge, og jeg vil gerne have vinteren til at gå helt væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar