torsdag den 14. januar 2016

Tema middag: himmel

Vi var inviteret ud til mine forældre til middag i dag. Jeg gik derud allerede i formiddags, og Casper ankom ved 14 tiden, da han var færdig i skolen. Kl 14.45 kom en sms ind fra hans chef i Rema, om han kunne komme på arbejde med det samme, så han måtte af sted i hastværk. Dette blev jeg rimelig irriteret over, men i stedet for at skumle og rase over det, besluttede jeg mig for at være kreativ i stedet for. Jeg rodede i min mors skuffer af duge og servietter. Udvalget var småt, men jeg måtte arbejde med det, der nu engang var, så det blev til himmel som tema.

Hele bordet.





















Hvid dug, hvide servietter i glas i et håb om at illustrere skyer, blå servietter med billeder af mælkebøtter der blæser væk i vinden.













Hvide servietter foldet som sommerfugle i bordenderne.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar