lørdag den 30. januar 2016

Indlæg nr 900 = GIVE AWAY

I anledning af det runde 900 tal, skal der være give away igen. Jeg var nede i Matas den anden dag, og der så jeg denne neglelak. Selv om jeg selv ikke kan bruge neglelak længere pga allergi, kan jeg jo godt nyde synet af de kønne farver og glæde andre med dem.

Du kan vinde en Sally Hansen neglelak kaldet 270 Boogie Woogie.











































Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller, hvordan du følger bloggen, og hvor du efterlader din e-mail adresse, så jeg kan få fat i dig, så fremt du er den heldige vinder.

Jeg trækker en vinder søndag d. 14. februar.

7 kommentarer:

  1. Jeg følger både på GFC og bloglovin, flot neglelak. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig på bloglovin. :)
    Min mail er : camillakmeng@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hejsa. Jeg nyder at følge med herinde, og jeg får tips om dine nye indlæg på Bloglovin :)

    Hilsen Mie
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg følger dig via Bloglovin

    billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg elsker bare neglelak! Krydser fingre.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg følger via Bloglovin!
    Caroline / Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  7. Wauw den er flot den neglelak :) Følger på Bloglovin.
    chafia05@yahoo.dk

    SvarSlet