tirsdag den 5. januar 2016

Bølgepap og støvler

Så kom jeg i gang med at være kreativ for første gang i år 2016. Jeg har været meget træt årets første fire dage, men i dag havde jeg energi nok til at lege lidt.

Jeg har i lang tid haft noget bølgepap i fire forskellige farver liggende, som jeg ikke anede, hvad jeg skulle bruge til. I dag lavede jeg det om til en blomst med hvid baggrund på et ellers grønt lærred.






















Jeg har disse sorte støvler, som egentlig har set bedre dage. Jeg har købt et nyt par, men jeg kan ikke nænne at kassere disse, før de er gået helt færdig, selv om de hverken kan holde regn eller blæst ude længere, som de kunne for et par år siden.















Jeg besluttede derfor at give dem et makeover. Jeg var i Panduro i lørdags, hvor jeg fik købt blomster og sølv palietter til formålet, og i dag fik jeg det så ordnet.





































Sådan her ser de ud, når de kommer på. Billederne er taget i spejlet, og det var lidt besværligt at gøre selv, når man bliver nødt til at bukke sig for at tage billederne, men samtidig forsøger ikke at bukke for meget, så billederne ikke bliver alt for underlige i vinklerne.











































Det var virkelig sjovt at lave et støvle makeover, og jeg håber, jeg snart får muligheden med at lege med fodtøj igen.

2 kommentarer:

  1. Oh I like what you've done with the boots :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. I like them too. I just hope the glue stays on when I start wearing them outside.

      Slet