fredag den 25. december 2015

Julegaver

Ja, så er juleaften jo overstået, og vi fik gode gaver i år.

MINE GAVER:
Af mine forældre fik jeg parfumen Viva La Juicy og et smykkesæt bestående af halskæde og øreringe formet som ugler. Smykkesættet er det eneste, jeg overvejer at bytte i år.
Af min bror, hans kone og mine nevøer fik jeg filmene Feast 1+2+3 og Last House On The Left (genindspilningen), så nu har jeg endelig fuld Wes Craven samling.
Af Casper fik jeg et tastatur og en Scholl fodfil. 
Af Casper søster og bror fik jeg en gaveæske bestående af parfume, shower gel og body lotion med Beyoncés duft Heat Rush.
Af mine svigerforældre fik jeg et par støvletter.

CASPERS GAVER: 
Af mine forældre fik han en donkraft og en toastmaskine.
Af min bror, hans kone og mine nevøer fik han to t-shirts, en med Batman og en med Jokeren.
Af mig fik han to kortholdere.
Af hans søster og bror fik han to par Bjørn Borg boxershorts.
Af hans forældre fik han en kaffemaskine.

Derudover vandt jeg den ene mandelgave. Min bror vandt den anden, så det var søskende power i år. 

Jeg håber, I også fik gode gaver, og at I havde en hyggelig aften. 

1 kommentar: