torsdag den 3. december 2015

Caspers fødselsdagsgaver

Casper havde på ingen måde gættet, hvad jeg gav ham i gave i morges. Gaven var nemlig alt for dyr for min pengepung, men han kunne jo ikke vide, at jeg havde lagt planer bag hans ryg om at lægge sammen med nogle andre.

Det hele startede med, at min mor ringede og sagde, at når han nu fylder 30, så giver de for 1000 kr i stedet for 500 kr. En plan begyndte at tage form. Jeg kontaktede hans forældre og spurgte, om de også ville give for 1000 kr. Det ville de gerne. De sidste 1000 kr smed jeg selv, og så købte vi en playstation 4, da den kom på tilbud til den pris. Hans søster spurgte, om jeg ikke kunne finde ud af, hvilket spil han allermest ønskede sig dertil, og det gjorde jeg. Det var Disgaea 5, som hans søster og hans bror lagde sammen til. Begge gaver fik han her til morgen, og han blev godt nok noget overrasket og glad.















1 kommentar:

  1. I'd be very happy getting a PS4 as well :-D Glad he was happy :-D

    SvarSlet