lørdag den 21. november 2015

Uldtotten er på weekend her

Jeg er babysitter - eller hundesitter rettere sagt - fra i dag til i morgen. Den lodne uldtot Freki er altid så hyggelig at have her.

Jeg ville lige vise ham frem, så jeg lavede lige et hurtigt videoklip af tricket "op", som jeg har lært ham. Han skal ramme min knytnæve med begge poter. Jeg har også lært ham "high five" (begge poter - en pote på hver af mine håndflader samtidig), men Casper er på arbejde, så han kan ikke filme tricket for mig, så det må I undvære.




Husk min GIVEAWAY som kører indtil på fredag.

2 kommentarer:

  1. Awww he's so cute and fluffy :-D

    Are your cats okay with him?

    SvarSlet
    Svar
    1. Both yes and no. You need the full story first.
      Before I got my own dog, I used to me a fostermom for greek dogs found in the streets and Freki was one of my fosterdogs. Back then my cats loved him. My parents in law adopted him. Then some time after we got out pekingese Anubis that turned out to be aggresive towards the cats and put a scare in them for all dogs. Osiris have in time learned to love Freki again but Sleipnir is still a bit scared of him. Not like she used to which I saw this weekend where she actually walked on the floor a couple of times while he was looking at her - something she usually doesn't do.

      Slet