tirsdag den 10. november 2015

Tema middag: pingviner

Jeg har længe drømt om at lave pingvin tema en juleaften, men fra begge familier bliver jeg modarbejdet af mine svigerinder. Derfor tog jeg sagen i egen hånd og lavede her til aften pingvin tema hos mine forældre i anledning af Mortens aften i stedet for.

Hele bordet. Dugen havde jeg i forvejen, og bordløberen fandt jeg i Netto.





















Tallerkner med to sæt servietter og hjemmelavede pingviner. Grunden til, at der er to sæt servietter er, at jeg ikke kunne finde pingvin servietter, så jeg fandt de lyseblå servietter i Føtex og lavede pingviner selv. I sidste uge ramte al julepynten Kvickly, og de har så fået pingvin servietter i år, så jeg købte dem og valgte så at pynte op med to sæt servietter i stedet for. Hvad synes I om dette setup?













Snefnug lavet med en figurudstanser.













Pingviner og lys i hver ende af bordet. Begge dele fundet i Netto.






















1 kommentar:

  1. This looks amazing. I do love those penguins - just so cute :-D

    SvarSlet