lørdag den 28. november 2015

Tema fødselsdag: prikker

Først en forvirrende historie.

Casper fylder 30 år på torsdag. Vi havde inviteret folk til fødselsdag nu her i aften. Så skete der det, at han fra i tirsdags af fik en måneds praktik på en restaurant, og der er han blevet sat på til at arbejde i aften. Vi måtte derfor aflyse fødselsdagen og invitere folk til torsdag aften i stedet for. Desværre kan nogle af folkene ikke komme der, og derfor lavede vi en aftale i sidste øjeblik i går om, at de kan komme til en hurtig kop kaffe her kl 11, da Casper først skal af sted kl 14. For lidt siden ringede chefen så fra restauranten. Hende den anden der også har fået en måneds praktik og skulle møde her kl 10 har lagt sig sy, og han ville gerne have Casper ind til at dække den vagt også. Heldigvis er chefen meget forstående, og aftalen blev, at han kører herfra kl 12 og så kan være der kl 13 (det er i en anden by), men alt det der bare er sket på så kort tid er nok til at forvirre og stresse mig.

Anyway, selv om det bare en en hurtig kop kaffe og de havregrynskugler, jeg lavede i går, har jeg stadig pyntet lidt op. Samme tema skal køres igen på torsdag, når vores forældre kommer og fejrer ham. Temaet er prikker.

Hele bordet. Prikkerne er lavet i pap med en lille cirkel udstanser fra Panduro.





















Servietterne. Jeg kan desværre ikke huske, hvor jeg har købt dem henne, da jeg fandt dem for lang tid siden.



















Kopperne. Jeg fandt dem i Netto for et par måneder siden.





















Et simpelt tema denne gang, men lidt har også ret, og generelt hygger jeg mig bare med at sætte et tema sammen, lige meget hvor let det er.

Der er også dækket op til mine nevøer ovre i sofaen, men det er dækket på samme måde, så der var ingen grund til at tage dobbelt op på billeder.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, du bliver stresset.

    Servietterne har du garanteret købt i Kiwi... det er ialtfald der, jeg har mine fra :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det har jeg ikke, da jeg aldrig nogensinde har været i en Kiwi, da der ikke er en i vores by. ;-)

      Slet
    2. Hæ hæ... okay!! Men de har dem så også :-D

      Slet