lørdag den 14. november 2015

Mobilholder

Min mand fik sin første touchscreen mobil for en måned siden, og han bad mig dengang om at lave en mobilholder til ham. Jeg lovede, at jeg nok skulle få det gjort en eller anden dag. Jeg havde egentlig tømt en bamseline skyllemiddel og ville lave en holder af den, som jeg i sin tid gjorde til mig selv, men samtidig begyndte jeg at kigge til resten af den skridsikre måtte, jeg havde købt og lavet musemåtte af i sidste måned. Jeg begyndte at tænkte på, om man evt. ikke kunne lave noget ud af den og noget ståltråd. I dag fik jeg endelig taget mig sammen og testet det, og det lykkedes. Okay, ret skal være ret, og den første kiksede og måtte smides ud (husk lige at måle mobilens længde, inden man lukker sammen), men derefter fik jeg lavet den her.





















Jeg blev faktisk så glad for den endelige resultat, at jeg lavede en mere til mig selv og smed den gamle oversavede Bamseline skylldemiddel holder ud.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil fredag d. 27. november.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar