tirsdag den 24. november 2015

Julesokker til dyrene

Igen i år har jeg valgt at lave julesokker til dyrene til forretningerne Maxi Zoo og Petworld. Reglerne er forskellige i de to butikker. I Petworld må man kun aflevere en sok, mens man i Maxi Zoo må aflevere helt op til tre sokker, så længe det bare er for tre forskellige dyr. Jeg har jo fire dyr, så jeg valgte kattene og hamsteren ud.

Sokkerne skal senest afleveres på lørdag, og da vi først får penge på mandag, måtte jeg tage, hvad jeg kunne få. I går tog jeg ned i Stof2000 og kiggede på deres stofrester, som er sat voldsomt ned. Her fandt jeg et stykke lysegrønt stof til 26 kr. Derefter jeg en blå/grøn bølget kant til 10 kr meteren, som jeg købte to meter af. I dag tog jeg ud til mine forældre og lånte symaskinen. Jeg havde på forhånd printet billeder ud af dyrene til at lime på sokkerne bagefter, så de ikke ville være helt nøgne og kedelige at kigge på.

Da vi havde lidt travlt til sidst med at komme ud af døren og få dem afleveret, før mine forældre skulle af sted til en anden aftale, glemte jeg lige at tjekke billederne, om de var blevet gode, så desværre blev to af dem slørede, og jeg kan jo ikke tage dem om nu, hvor sokkerne er afleveret.

Anyway, nok snak. Nu til billederne.









De tre til Maxi Zoo:































































Den til Petworld:





















Husk min GIVEAWAY som kører indtil på fredag.

2 kommentarer:

  1. Aww these are just so cute :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. Not sure the pictures are gonna last through out the entire December since they're glued on but I'm hoping. ;-)

      Slet