tirsdag den 24. november 2015

Julemusik på bloggen

Siden jeg startede denne blog for tre år siden, har jeg hvert år ved juletid lavet et eller andet.

2012: En julekalender af neglelak.
2013: DIY projekter på adventsdagene.
2014: En blandet julekalender med alt muligt julet.

I år går jeg tilbage til kun at bruge de fire adventsdage, og da første advent er nu på søndag, vil jeg annoncere det nu. Denne gang vil jeg hver advent sprede lidt julestemning ved at sætte en video med en julesang ind hver advent. MEN... det bliver ikke de klassiske julesange, vi hører i alle radiostationerne. Det er alt, hvad jeg vil sige om det nu. I får at se (eller høre), hvad jeg vælger, når advent rammer på søndag. Og husk nu at det hele er for sjov.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil på fredag.

1 kommentar:

  1. My advent calendar is a nail polish one...again lol ;-)

    SvarSlet