fredag den 13. november 2015

GIVEAWAY: Vind Milka chokolade

I dag har jeg været i Tyskland og shoppe, og mens jeg stod dernede, tænkte jeg på jer læsere, og i vognen røg så denne plade Milka chokolade med hasselnød til en af jer.











Reglerne for at deltage:
1: Vær fast læser af bloggen enten vis GFC eller Bloglovin.
2: Efterlad en kommentar hvor du fortæller mig, hvad du synes om køer, fortæller hvordan du følger bloggen (GFC eller Bloglovin) og efterlader din mail adresse også, så jeg kan få fat i dig, hvis du er den heldige vinder.

Husk nu mail adressen! Der er altid et par stykker, der glemmer den, og man ryger automatisk ud af konkurrencen, hvis den ikke er der.

Jeg trækker en vinder fredag d. 27. november.

13 kommentarer:

  1. Jeg synes køer er søde, men de skal noget mere ud på marken og nyde det frie liv, istedet for at blive fodret med majs og få luft i maven, der generer miljøet.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  2. Uh, Milka er altid godt. Jeg synes egentlig køer er meget søde. Eller i hvert fald kalvene, hvilket nok skyldes de mange bondegårdsbesøg med folkeskolen for mange år siden. :)

    Jeg følger på bloglovin. :)
    Simone, dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  3. ;-D Jeg kan godt lide køer... når de er tilberedt ordentligt (fniiis)

    Følger begge steder
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg synes køer er meget søde, min mormor og morfar haved en gård,hvor de haved køer, dem besøgte jeg tit,fodrede dem altid,og gav kalvene mælk, så jeg er næsten vokset op med køer. :) følger både på bloglovin og GFC
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er vokset op på landet og elsker køer. Mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager meget gerne, og jeg følger dig via Bloglovin.
    Jeg synes, at køer er søde(:

    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Bloglovin :)
    Jeg synes køer er fine - særligt kalve. Jeg bryder mig ikke om at nusse kørerne pga deres meget kantede knogleparti i bagparten.. Men det er jo ungernes yndlings: Jens Petersens ko den har horn - og ben den kan gå med på jord'n

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  8. Bloglovin.
    Vi har for ikke så længe siden været ude at kigge på køer, da der var åbent landbrug. Der var en kalv, der var 1 dag gammel........ Om den var sød, mine piger var helt oppe at køre over den :-)
    Det er dog også en faktisk spise og som Hüttemeier altid sagde; fløde er godt! og lige så er rigeligt smør.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  9. This looks good, but I won't enter this one! I'm lactose intolerant ;-) LOL

    SvarSlet
  10. Følger dig allerede på blogloving. Køer er søde men mange lever ikke godt her i Danmark, desværre!

    Caroline / unwritten@live.dk

    SvarSlet
  11. Følger på bloglovin'
    Jeg har ikke nogen rigtig holdning til dem, men de er vel cool nok

    - leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Jeg er med på bloglovin' <3

    VH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet