lørdag den 17. oktober 2015

Syg igen

Det er ikke mere end en måned siden, jeg lå syg med ondt i halsen + alt det der følger, og nu er den gal igen. Det startede onsdag aften med ondt i halsen og har været sådan lige siden. I går begyndte jeg så også at snotte, og i dag er min stemme næsten helt forsvundet. Det er godt nok trættende at skulle være syg allerede igen.

Derudover kunne jeg slet ikke sove i nat. Efter at have ligget og vendt og drejet mig i to timer i sengen, lagde jeg mig ind på sofaen og tændte for wrestling. Det kørte så hele natten. Klokken 4 i morges gav jeg op og stod op, så nu sidder jeg og er så smadret. Jeg vil rigtig gerne i seng, men jeg skal lige have vaskemaskinen færdig først, så jeg kan få tøjet i tørretumbleren, inden jeg går i seng.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil onsdag d. 28. oktober.

2 kommentarer:

  1. God bedring til dig søde :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Min stemme er stadig stort set forsvundet på tredjedagen nu.

      Slet