fredag den 30. oktober 2015

Når folk vil belære mig om wrestling



















Igen i dag har jeg måtte høre på, at wrestling er fake. Hvorfor føler folk altid et behov for at fortælle mig dette, når jeg fortæller, jeg ser det? Det er som om, de tror, jeg ikke ved det. Jeg er ikke 4 år, og jeg tror heller ikke på julemanden. Det er bare så irriterende altid at skulle høre på det, samtidig med at der er den tone i folks stemme, som om de forsøger at få mig overbevist om ikke at se det længere. Jeg ved godt, wrestling er shows med manuskripter, men stuntsne de laver er stadig ægte, det gør stadig ondt, og de kommer stadig til skade. De sætter deres helbred og deres kroppe på spil aften efter aften for at underholde os fans. Hvorfor vil nogen prøve at tage det væk fra mig?
Aftenens brok - over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar