onsdag den 14. oktober 2015

Hello Kitty musemåtte

I vores by har vi fået en butik, der hedder Kig Ind. Konceptet er det samme som i Tiger, hvor det er en masse blandede ting til 10, 20 og 30 kr. De åbnede forrige uge, og jeg har allerede været dernede og shoppe.

Min musemåtte trængte til udskiftning, og de havde en Hello Kitty musemåtte til 10 kr dernede. Desværre var det sådan en tynd en, som jeg ikke fandt behagelig at ligge hånden på, da jeg er vant til en lidt blødere variant, men det var der heldigvis råd for. De havde nemlig også en lang rulle skridsikker måtte til 20 kr. I dag har jeg så siddet og klippet i denne måtte og limet to stykker under musemåtten, og nu har jeg en blød musemåtte med et sødt logo til kun 30 kr i alt.

Materialerne:





















Musemåtten før jeg gik i gang:







Den færdige musemåtte:

























Husk min GIVEAWAY som kører indtil onsdag d. 28. oktober.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar