fredag den 2. oktober 2015

Invitation til halloween fest

I går fik vi en invitation til en halloween fest. Min første tanke var selv at sy vores dragter, men jeg kunne ikke komme i tanke om, hvad vi dog skulle være, og da jeg har problemer med mit håndled for tiden, tror jeg ikke, det er det smarteste at skulle begynde at sy to dragter og overbelaste håndledet endnu mere. Derfor har vi valgt at lege tag team i år og klæde os ud som to wrestlere:

Razor Ramon og X-pac.










































Jeg tog derfor ned i Butik Karneval i går, hvor jeg hentede to parykker og en bandana. Jeg kan kun anbefale den butik til alle, og hvis man ikke bor i Svendborg, har hun heldigvis en webshop, man også kan købe/leje igennem.

Derefter sendte jeg en bestilling af sted på to NWO t-shirts til en butik i England, og de ankommer om 1-2 uger. NWO står for New World Order, og det var en gruppe, der nåede at have mange wrestlere, mens de eksisterede, og både Razor Ramon og X-pac var selvfølgelig en del af den gruppe. Dertil skal vi begge bare have sorte jeans på, så det er simpelt for os at få kostumerne igennem, men det skal nok blive sjovt stadigvæk.





















Festen er dog først d. 7. november, men jeg kan godt lide at være klar i god tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar