tirsdag den 6. oktober 2015

GIVE AWAY: Vind halskæder

Skal vi ikke have en hyggelig oktober give away? Jo, det skal vi da. Denne gang kan du vinde to drage halskæder i henholdsvis sort og rød.





















Reglerne for at deltage:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller, om du bedst kan lide den sorte eller den røde, skriv om du følger via GFC eller Bloglovin, og sidst men ikke mindst skriv din e-mail så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder. (Kommentarer uden mails bliver automatisk diskvalificeret fra konkurrence. Jeg bliver nødt til at nævne dette en ekstra gang, da der altid er et par stykker, der glemmer mailen.)

Vinderen bliver trukket onsdag d. 28. oktober.

5 kommentarer:

  1. Jeg ønsker mig den sorte, følger både på GFC og bloglovin. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med den sorte <3
    Følger på fb :)
    mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  3. I really like the red one :-D

    GFC: Ananka

    email: posheconomy@hotmail.co.uk

    SvarSlet
  4. Den røde!

    Følger på bloglovin' 3

    VH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy(a)hotmail.com

    SvarSlet