fredag den 9. oktober 2015

Drinks jeg gerne vil smage

Selv om jeg er 34 år gammel og har været noget af en partypige i mine unge dage, så er der stadig nogle drinks, jeg aldrig har smagt. Her kommer derfor en lille liste over drinks, jeg godt kunne tænke mig at smage.

GRASSHOPPER






















APPLE MARTINI






















SEX ON THE BEACH






















LONG ISLAND ICED TEA






















Hvilke drinks kunne I godt tænke dig at prøve at smage? I behøver ikke smide links. Jeg kan selv google navnet efterfølgende, hvis der er nogen på listen, jeg ikke kender.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil onsdag d. 28. oktober.

2 kommentarer:

  1. Pas på med Long Island Iced Tea - den er farligt lækker! ;) :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme aften efter at have lavet denne blogindlæg om morgenen, skulle jeg på druk med min mand og nogle fra hans klasse, da de havde dimmision den dag. Jeg smagte tre ud af fire. Grasshopper kan ikke lade sig gøre i Danmark mere, da den likør der skal bruges er blevet trukket helt tilbage fra landet, fordi de har fundet et eller andet farligt i den. Jeg må sige, at long island icetea ikke var så meget mig. Den ramte ikke så hårdt som frygtet, men den smagte ikke særlig godt. Sex on the beach var temmelig kedelig. Apple martini derimod var virkelig lækker.

      Slet