mandag den 19. oktober 2015

Natbukserne fik et lille makeover

Bare fordi man er syg, betyder det jo ikke, at man ikke kan have det lidt sjovt og være lidt kreativ, og det var præcis, hvad svigermor og jeg gjorde i går.

Svigermor havde igen købt farver til tøj, og hun ville gerne have testet dem, så jeg fandt mine grå natbukser frem, som godt kunne bruge et lille makeover. Først sprayede vi noget gul og grøn farve på, og derefter farvede vi lilla stjerner. Jeg har en lidt blandet mening om, hvordan det endte. Jeg er rigtig glad for stjernerne, men jeg skulle have droppet det gule og grønne, da det bare ligner, bukserne er beskidte eller blevet tisset på.

FØR:





















EFTER:

















Husk min GIVEAWAY som kører indtil onsdag d. 28. oktober.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar