lørdag den 5. september 2015

Lidt overvejelser omkring bloggen

Jeg har et stykke tid gået og overvejet, om jeg skal ændre lidt ved bloggen. Jeg kunne godt tænke mig at begynde at blogge lidt mere om diverse hverdagsting. Ikke 5-6 indlæg om dagen som nogle bloggere gør, da det ikke er en dagbog, jeg er interesseret i at skrive, men bare lidt mere end blot mine kreative input. Men vil det overhovedet have interesse for folk at læse?

Samtidig er jeg træt af bloggens navn. I sin tid startede jeg ud med kun at blogge om neglelak, og derfor valgte jeg dette lidt tåbelige navn. Jeg kunne godt tænke mig at ændre den til noget mere simpelt som "Missys verden" eller "Stines verden", men problemet er, at i det jeg ændrer navnet, vil ingen af mine faste læsere kunne se indlæggene længere. Jeg testede dette sidste år nemlig med en veninde som fast læser til hjælp, og hun fik ikke længere af vide, at jeg havde lavet et nyt indlæg. Det vil sige, at mine læsere skal finde mig forfra, også selv om de er fast læser via GFC, som er der, jeg blogger fra.

Jeg tager til Island på mandag i 5 dage, og så vil jeg tænke lidt mere over det, og forhåbentlig vil jeg få lidt feedback tilbage fra nogel af jer omkring disse tanker.

2 kommentarer:

  1. Island det skal nok blive skønt og spændende, nyd rejsen :-)

    Jeg synes godt du kan holde fast i dit blognavn, så alt ikke ændres, men selve indholdet kan du vel ændre som du har lyst til :-)
    Det er bare at lave et indlæg som dette og forklare dine læsere din plan og dit valg.

    Min datter som har bloggen "En verden af kunst" startede med at den skulle handle om hendes kunst og kreative side, men har udviklet sig til at være blevet en mere personlig livsstilsblog :-)
    Og jeg tror bestemt godt at dine læsere vil læse om det du vil byde ind med, jeg vil i hvert fald :-)

    Hilsner, gode overvejelser og en god ferie :-)

    SvarSlet
  2. Hope you enjoy your trip :-D

    I know when one of my friends changed the name of her blog, I had to follow her again with the new name. I'd stick with the same name, then you won't lose the followers that way. You could always start a new blog and post here to say you are starting one and to follow you there?

    SvarSlet