onsdag den 12. august 2015

Så fik min brudekjole en ny ejer

Jeg havde egentlig sat min brudekjole til salg, men i dag valgte jeg at donere den gratis til en anden kvinde i stedet for. Hun søgte efter enten en brudekjole eller gallakjole på en gratis side, da hun skal giftes til december. Jeg går meget op i at følge min mavefornemmelse, og med det samme jeg læste hendes indlæg, følte jeg, at her ville kjolen give meget mere glæde og gøre meget mere gavn, end hos en der kunne betale for det. Hun kom i dag og prøvede den, og hun var bare det sødeste menneske. Hun er fra Holland men har boet i Danmark et år, da hun mødte en dansk mand, og sammen har de en datter. Manden er på su, men hun kan først selv få su efter at have været sammen med manden i to år, så pengene er meget små. Derfor bliver det også kun et lille bryllup med dem selv, deres datter og forældre. Jeg har det godt med at have givet min kjole til hende, og den klædte hende rigtig godt.

4 kommentarer:

  1. Hold op... hvor er du et godt menneske Stine :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føltes bare rigtigt. :-)

      Slet
  2. Virkelig fantastisk gerning :D! Synes det fantastisk at der findes mennesker som ikke tænker på pengene hele tiden :)! Og er sikker på hun nok skal få en vidunderlig dag, nu hvor hun har været så heldig!

    SvarSlet