lørdag den 22. august 2015

Grøn lys dekoration og en lille undskyldning

Som flere nok har bemærket, har min blog stået en del stille på det seneste. Forklaring på det følger til sidst.

Jeg har i dag lavet denne grønne lys dekoration. Jeg gik i skoven for at finde pinde eller grankogler, men da jeg kom forbi sporeplanterne, ombestemte jeg mig og tog nogle af dem med hjem i stedet for. De var temmelig besværligt at arbejde med. Det med at få dem til at ligge stille er ikke let, når de klistrer til alt og "hopper" op igen. Samtidig får de min hud til at svie og klø, og jeg sidder stadig og klør mine arme, mens jeg skriver dette. Det lykkedes dog, og jeg synes selv, den blev pæn.





















Og nu til min lille undskyldning. Forklaring er nok et bedre ord, for jeg bør jo ikke undskylde for, at jeg er syg. Men ja, sandheden er, at jeg er røget i en depression igen. Heldigvis ikke en så styg, som de plejer at være, men under alle omstændigheder er den der, og det gør, at jeg har rigtig svært ved at overskue noget som helst (som det at være kreativ f.eks.), og jeg er død træt fra morgen til aften, så de fleste dage falder jeg i søvn på sofaen både om eftermiddagen og igen om aftenen, før min mand til sidst får mig vækket og lagt mig i seng.

2 kommentarer:

  1. Tænker på dig... og sende gode vibrationer :-D

    SvarSlet