lørdag den 29. august 2015

Fra jeans til short

Jeg har i dag været i Loppeladen i Faaborg sammen med svigermor, og da jeg rodede i tøjet dernede, fandt jeg et par jeans i min størrelse, der skreg på et makeover. Jeg mangler nemlig et par shorts i skabet, så det skulle de gå til. Derudover fandt vi også en blonde med tre blomster i, som også skulle med hjem til projektet.










































De skulle være lidt tossede og en smule hippie agtige, så jeg gik ind og rodede i svigermors skuffer med stof. Hun har så mange forskellige stoffer liggnede i alverdens farver og mønstre, at det godt kan virke lidt uoverskueligt, men jeg fandt en lille rest guldstof og noget zebrastribet stof, og så gik jeg ellers i gang med at lege.

Zebrastribede lommer på buksebenene foran.





















Blonde blomster på baglommerne.





















Siderne af benene sprættet op og et stykke guldstof syet i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar