fredag den 10. juli 2015

Knapper på skuldre

Casper valgte at tage til Odense for at spille kort her til aften, så jeg har pludselig en fri aften alene. Derfor valgte jeg at lave et lille tøj makeover projekt. Da jeg for nogle uger siden lavede de små klovnehatte, fandt jeg nemlig seks træknapper på min reol. Min første tanke var egentlig at give dem væk, da jeg ikke anede, hvad jeg skulle bruge sådan seks knapper til, men så kom jeg i tanke om den stribede t-shirt i skabet, som jeg længe har syntes manglede et eller andet. Her til aften kom knapperne så over på skuldrene på t-shirten.

FØR:
































EFTER:












 















Selv de mindste detaljer kan gøre en stor forskel, og jeg synes, t-shirten fik det pift, jeg mente, den manglede.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil mandag d. 20. juli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar