torsdag den 9. juli 2015

Indlæg nr 800 = GIVE AWAY

Wow... indlæg nr 800. Det er jo helt vildt. Som altid når jeg runder et hundrede tal, skal det fejres med en give away.

Denne gang har jeg været i Tyskland og hentet noget drage krymmel med hjem til jer. Jeg bager selv meget, og jeg elsker at pynte mine kager med farvestrålende krymmel, men jeg synes bare aldrig, jeg kan finde noget herhjemme i supermarkederne, så derfor har jeg købt dernede i stedet for.

















Derudover kommer der også 14 opskriftshæfter med diverse kager, brød og lækkerier oveni, så I med lethed kan finde inspiration til at få brugt jeres krymmel.











Reglerne er simple som altid:
1: Vær fast læser af bloggen via GFC eller Bloglovin.
2: Efterlad en kommentar med navnet på din yndlingskage efterfulgt af din e-mail adresse, så jeg kan få fat i dig, så fremt du er vinderen.

Jeg trækker en vinder mandag d. 20. juli. 

11 kommentarer:

  1. Chokolade cupcakes med jordbærfrosting, de er så lækre og mine børn elsker dem, og så kan man altid pynte dem efter lyst og smag. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Fed give-away i min smag :-D

    Toscatærte er i øjeblikket favoritten, men trænger helt klart til inspiration :-D

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hindbærsnitter kunne jeg godt bruge noget nyt krymmel til.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  4. Min yndlings-kage er "Drømmekagen fra Brovst". Lækker præmie - jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  5. Banankage med chokoladestykker i :) mmmmm...

    //maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  6. åhh jeg er stor kage elsker så der er så mange.... Men det der altid hitter og er nemt at lave er chocolate Chip Cookies..... men alt med chokolade er godt :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  7. Kage - en favorit spise her hjemme. Og med banan kage som grundopskrift, spises der mange variationer med bær, nødder, chokolade, ja - alt godt. Så lidt nyt pynt vil ikke skade :D

    sandra.erhardtsen@gmail.com

    SvarSlet
  8. uhm lige nu er favoritten jordbærtærte
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  9. Vafler tror jeg :)
    johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  10. Min ynglingskage er hjemmelavet roulade med friske bær og flødeskum :-)

    SvarSlet