torsdag den 30. juli 2015

Dyr i rammer

I december købte jeg nogle rammer i Netto. De skulle egentlig have været brugt til noget julepynt, men jeg endte med nogle andre ting, der passede bedre til det projekt, og så har rammerne ellers bare ligget på reolen og ventet på, at jeg fik en idé. Det gjorde jeg så for nylig, og i dag har jeg gennemført den. Jeg printede billeder af vores dyr, tog den store cirkel udstanser og lavede en cirkel ud af hver billede, limede billederne på printet papir, klippede papiret til, og til sidst limede jeg rammerne på. En snor i hver ramme, og så kom de op at hænge på væggen.

Osiris:





















Sleipnir:





















Poro:





















Peanut:



















Alle fire:

2 kommentarer:

  1. Gorgeous. I do like your animals :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. Animals is the most important thing in my life.

      Slet