søndag den 21. juni 2015

5 kage facts om mig

Tid til endnu et "facts om mig" indlæg, og denne gang bliver det fem facts udelukkende om kage bare for at gøre det lidt anderledes end normalt.

1: Jeg har aldrig smagt en kaj kage.
2: Jeg bryder mig ikke om nogle af julens kager/småkager ud over havregrynskugler, og så skal det være min oldemors opskrift, for ingen smager lige så godt som dem.
3: Jeg bryder mig ikke om tørkager.
4: Jeg er egentlig ikke vild med flødeskumskager ud over bikuber, som jeg har en stor svaghed for.
5: Kanelsnegle er min guilty pleasure inden for kager.

Hvad er din yndlings kage? Eller har du et andet spøjst kage fact om dig selv, du vil dele?

2 kommentarer:

  1. I'm lactose intolerant and don't eat wheat/gluten so find it hard to get a good cake these days...:-( They do free from ones but the selection is really small! :-)

    SvarSlet
  2. Well, you should try those "havregrynskugler", I mention then. No milk and no wheat in them. Although there is butter in them. I don't know if there's lactose in that but if you there is, I guess you know where to buy lactose free products already. I got a link here. If you want me to translate it for you, just say so.
    http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=35531&sognavn=mors%20havregrynskugler

    SvarSlet