mandag den 29. juni 2015

10 dages tøj challenge

Jeg har besluttet mig for at tage en 10 dages tøj challenge. Den er ret simpel. 10 dage = 10 farver. Hver dag har hver sin farve, og så skal man tage tøj på i den farve og vise et billede frem. Man behøver selvfølgelig ikke være 100% klædt i den farve fra top til tå. Det er jo ikke alle, der ligger inde med lige meget tøj i alle farver.

Dag 1: Lyserød
Dag 2: Blå
Dag 3: Grøn
Dag 4: Rød
Dag 5: Sort
Dag 6: Hvid
Dag 7: Grå
Dag 8: Brun
Dag 9: Orange
Dage 10: Lilla

Jeg ved godt, rød og lyserød burde være slået sammen, og at farven gul i stedet for burde være på, men jeg ejer ikke et eneste stykke gult tøj, så jeg blev nødt til at lave den lidt anderledes, for at det kan lade sig gøre for mig.

Er der nogen, der vil være med? I kan jo også ændre en farve til noget andet, hvis der er en farve, I ikke ejer et stykke tøj med. 

Jeg starter i morgen. :-)

2 kommentarer:

  1. Lol interesting challenge :-) I wear a lot of black and my husband tries to get me to wear more colours lol! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Before I met Casper, I only wore black as well. Keep in mind that I was a hardcore metal-girl. Leatherpants, corsages, ect. Today I'm more "grown up" and wear "normal" clothes. :-p However, still a metal girl in my heart. ;-)

      Slet