mandag den 25. maj 2015

Tema morgenmad: væsner med vinger

I dag kommer Caspers mor og søster til morgenmad, og derefter skal vi over på livsstilsmessen på Valdemarslot. Vejret kunne godt have været meget bedre, men i det mindste lover de tørvejr - bare en masse gråvejr desværre, da det foregår udenfor. Anyway, jeg har dækket bord med tema som altid, og temaet denne gang er væsner med vinger. Jeg ville gerne have haft et rent fugletema, men jeg kunne ikke finde nogle servietter med fugle på, så derfor blev det til det her i stedet for.

Hele bordet.


















Guldsmed servietter. (Købt i Føtex.)




















Fugle på pinde i glassene. (Fuglene købt i Loppeladen. Jeg har selv sat dem på pinde.)





















Sommerfugle på hjørnerne på bordet og på lamperne. (Sommerfugle købt i Panduro.)
































Fuglerede og æggerede ved bordenden. (Begge dele købt i Netto.)











Kan du også lide tema middage/fester? Så kig forbi min facebookgruppe og få inspiration i andres temaer eller vis dine egne frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar