torsdag den 7. maj 2015

Kragen Kokos

Jeg har beskrevet fuglene der kommer ved mit foderbræt i nogle tidligere indlæg, men jeg har ikke haft mulighed for at vise billeder frem, da hverken min mobil eller mit digital kamera kan zoome godt nok til det. I dag lykkedes det dog så alligevel at tage et billede af kragen Kokos, om end det er meget dårlig kvalitet, men jeg vil alligevel vise det frem.

Kokos kommer hver dag og er meget sky. Dog er den begyndt ikke bare at flyve med det samme ved synet af mig, så det tager jeg som en personlig lille sejr. Den spiser på samme måde hver dag. Går helt amok med at hakke korn i sig, så de flyver rundt omkring den, og til sidst tager den et stykke brød og flyver op på lygtepælen med det. Her spiser den lidt af det og flyver så med resten tilbage til skoven. Det var oppe på lygtepælen, jeg fik dette billede af den, mens den var ved at spise af brødet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar