onsdag den 1. april 2015

Værtindegave

I aften skal vi ud til mine forældre og spise lam, (det er jo påske), og da vi var ude og handle tidligere i dag, kom vi forbi hylden med flødeboller fra Spangberg. For nylig havde jeg en samtale med min far om dem, hvor han nævnte, at han aldrig havde smagt dem men godt kunne tænke sig det, og vi snakkede om de forskellige smagsvarianter, så derfor købte vi en æske med nougat smag til ham og min mor, som de kan få som værtindegave i aften. Jeg har pyntet den med guldbånd og hjerter.















Har jeg nævnt før, at jeg har instagram? Anyway, det har jeg, hvis nogen af jer derude kunne finde på at følge mig. Jeg uploader en del billeder af mine dyr blandt andet, og selvfølgelig også andre ting som f.eks. min helt nye frisure, som jeg netop har fået lavet i dag. ;-) Hvis du har lyst, kan du finde mig under navnet denlilleverden (ja, i en lang køre som skrevet).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar