søndag den 12. april 2015

Tema middag: grøn

Min far og min bror sidder netop nu i bilen på vej mod Italien på en herre tur, så i aften har vi inviteret min mor herud og spise, og bagefter skal hun og jeg i biografen og se Wild. Vi har begge læst bogen, så vi glæder os meget til filmen.

Anyway, ingen middag uden tema i mit hjem. Det er dog blevet holdt mere enkelt denne gang i form af farven grøn, men jeg synes stadig, det pynter gevaldigt på mit kedelige spisebord.























































Løberen er et tørklæde købt i Tigeren, servietterne er fra Kvickly, og doilies er også købt i Tigeren.

Kig forbi min facebookgruppe for tema middage/fester og vis dine egne billeder frem eller søg inspiration i andres billeder. Spred gerne ordet for gruppen også, så den kan vokse for alle os, der er vilde med temaer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar