søndag den 26. april 2015

Tema fødselsdag: strand

Jeg har godt nok først fødselsdag i morgen, men jeg har valgt at invitere familien på middagsmad i dag. Temaet er strand.

Det lange bord.






















Sofabordet.









Bordløberen. Det er et stykke fra et badeforhæng, jeg klippede af.
















Servietter med sten på. Købt i Rema.



















En konkylie lagt ved hver tallerken. Jeg fandt en kurv fyldt med konkylier på et loppemarked.


















Dekoration af sten. Der er placeret en i hver ende af det lange bord.
















Dekoration af sten og konkylier på sofabordet.
















Er du på facebook? Så kom over i min gruppe for temamiddage og temafester. Vis dine egne temaer frem eller søg inspiration fra andre. Del gerne gruppen videre så den kan vokse.

Da det er strandtema, har jeg besluttet mig for at maden skal være let og strand-agtig. Der vil derfor blive serveret hotdogs, og derefter en gang frugtsalat til dessert. Der er købt kakaomælk og jordbærmælk, og der vil også komme lidt chokolade på bordet.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 4. maj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar