lørdag den 18. april 2015

Kvinde collage

Det er længe siden, jeg har været kreativ (ud over mit grønne bord i søndags), men nu er jeg langsomt ved at vende tilbage fra et fysisk smertehelvede og er næsten frisk igen, så i dag forsøgte jeg igen. Jeg er dog langt fra tilfreds med den kvinde collage, jeg endte med. Jeg ville have sat nogle palietter rundt på den, men det blev bare endnu værre, da jeg lagde dem på, så den idé opgav jeg helt og endte bare med denne kedelige collage. Langt fra mit bedste værk, men det vigtigste var egentlig også, at jeg kom lidt i gang igen.

2 kommentarer:

  1. Nice collage, I like doing things like this as well. Those these days I use more stickers! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I use stickers from time to time too. Everything goes in a collage in my opinion. ;-)

      Slet