tirsdag den 7. april 2015

Jordbær i krukker

I går var vi nede hos svigerne, og svigermor og svigerinde ville i haven. Jem & Fix havde åbent trods helligdag, så vi tog alle tre derhen for at købe ind. I butikken faldt jeg for nogle krukker. De mindede mig om de gamle egyptiske slangetæmmere, som havde deres slanger i krukker. Svigermor donerede to krukker, en pose jord og seks jordbærplanter til mig. Jeg har virkelig ikke grønne fingre og er ikke et have menneske generelt, men jeg har i dag været ude og få sat krukkerne op og plantet jordbærene. Jeg er spændt på, om det rent faktisk vil lykkes mig at få jordbær ud af det.












































2 kommentarer:

  1. These look great. I always loved growing strawberries :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks. I've never tried growing strawberries before.

      Slet