onsdag den 22. april 2015

GIVE AWAY: Vind en bog

Skal vi ikke sætte en give away i gang igen? Jo, det skal vi da. Denne gang kan I vinde bogen "Pladdernakkernes parade". Jeg har selv læst bogen, og den er hylende morsom. Det er alle mulige små tossede fortællinger, som er sandfærdige. Man kan ikke andet end at grine og ryste på hovedet af, hvad folk ude i verden har gjort, som er nået denne bog. Der er alt muligt blandet lige fra tossede navne (bonden der gav sin nyfødte datter navnet Traktora for at fejre, han lige havde købt en ny traktor) til sindssyge læger (lægen der krævede 40 kr for at fjerne en bønne fra en piges øre, og da familien kun havde 30 kr, maste han bønnen ind i øret på hende igen). Tro mig, der er serveret rigtig god underholdning, der vil få dig til at grine og undre dig på samme tid, og alle historierne er kun et par sætninger korte, så man kan altid lige hurtigt klemme en historie ned i farten, når man har et minut i overskud.





















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller mig, hvad der fik dig til at grine sidste gang, og derefter skriv din e-mail adresse også, så jeg kan få fat i dig, så fremt du vinder.

HUSK E-MAIL ADRESSEN! Det sker for tit, at folk glemmer den, og man udgår altså af lodtrækningen, hvis den ikke er der.

Jeg trækker en vinder mandag d. 4. maj.

12 kommentarer:

  1. Jeg følger :)

    Min søn får mig til at grine dagligt... den skøre skid :)

    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  2. Mine 2 hunde,de er begge hvalpe,og finder på mange sjove ting.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage, elsker gode grin og på din beskrivelse lyder det til at være en super god bog :-)

    Sidst jeg fik grinet højt var i morges, da vores ene kat trådte ud i en ny stor frisk hønse høm-høm på terrassen og så helt fornærmet ud, da den lugtede til sin pote :-)

    God solskins eftermiddag og få dig lidt ekstra gode grin :-)

    uglen3@gmail.com

    SvarSlet
  4. Count me in :-)

    Sidste gang jeg grinte, så mine kæber smertede og min mave hoppede, var tidligere i dag, da min veninde ringede for at fortælle mig om sit pinlige møde med postbudet splitterragens nøgen. Det må have været et smukt syn!

    Jeg krydser fingre, for at denne bog kan give mig flere gode grin.

    God onsdag aften

    Mail: melgaard.r@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg følger på Bloglovin :-)

    Jeg arbejder med børn, så der kommer tit nogle gode guldkorn fra dem. Sidst jeg grinede var i en kristendoms timse.. en af børnene skulle fortælle noget og sagde så Jesulem (istedet for Jerusalem).

    mvh.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  6. Min børn får mig til at grine hver dag. Der er altid gang i den.
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  7. Det lyder som en bog lige for mig(:
    Min kæreste og vores dyr får mig til at grine hver dag.
    Fx når en af dyrene ligger på en sjov måde(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg er som altid med på gfc.

    Sidst jeg grinede (i mit stille sind) var i morges. Jeg stod ude for min datters dør, og kunne høre hun lå og snakkede med sine sutter og bamser.

    Ellers var der den her i går. Overhørte dette, da jeg var ude på min morgentur.
    Den ene kammerat til den anden: 50% af bogstaverne i det telefonnummer (forbikørende lastbil) er 0'er.

    Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet og tænke. Det kan godt være du er god til matematik, og alligevel ikke. De der bogstaver hedder tal.

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. og nu glemte jeg igen min e-mail!

      culparmaiel@hotmail.com

      Slet
  9. lige en bog for mig, trænger til et grineflip
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg griner virkelig meget, men sidste grineflip var med min datterog hendes veninde i weekenden :)

    Landstroem@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Det gjorde min veninde, der søger job som PET-lytter.
    Hun skrev, at der stod i job-annoncen, at man skulle være klar til akutte opgaver.
    Hun mente, at det måtte betyde, at man skal side i en overvågningsbil med denne tekst på siden: Pizza. Ikke politi!!!
    :D

    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet