torsdag den 19. marts 2015

Velkommen til Alaska og Big Show i Svendborg mini zoo

Ja, så skete det altså. Jeg har fået rotter igen. Når man først har haft rotter, er man for evigt forelsket i dette dejlige dyr.

I dag nede i Søpet sad disse to brødre så og kiggede på mig. Jeg måtte lige hilse, og jeg skal love for, jeg fik slikket fingre til den store guldmedalje. De måtte altså hjem og bo hos mig. Først troede jeg egentlig, de begge var fuzz, men jeg er meget i tvivl, nu når jeg kigger på deres knurhår. Den enes knurhår krøller nemlig rigtig meget, så jeg tænker, han måske er dobbelt rex. Puha, jeg selv har været ude af rotte genetik alt for længe, så jeg kan intet huske længere om, hvad der er hvad.

Anyway, de skal i hvert fald vises frem.

Alaska:





















Big Show (opkaldt efter wrestleren):
 

4 kommentarer: