mandag den 16. marts 2015

Troldegren og opdatering på kattehule

Bloggen har stået stille en hel uge nu. Det er fordi, jeg har ligget fuldstændig underdrejet af sygdom siden onsdag, så alle dagene er blevet brugt på sofaen med Netflix kørende. (Jeg har fået set 5 sæsoner i fire forskellige serier på disse dage, så jeg har vitterlig ikke kunnet overkomme at lave andet.) I dag føler jeg mig endelig lidt friskere, og jeg satser stærkt på, at sygdommen er helt væk i morgen.

Jeg har stadig ikke voldsom meget energi, så jeg startede op helt simpelt og fik hængt noget nyt op på troldegrenen. Hjerterne fra februar hang der stadig, men nu hvor solen og foråret er kommet frem, har jeg hængt nogle blomster op. Jeg havde egentlig blomster i flere forskellige farver, men da alt kom til alt, kunne jeg bedst lide at holde det simpelt med denne ene farve.















Kan I huske kattehulen, jeg syede for et par weekender siden? Jeg syede den faktisk til Sleipnir af en bestemt grund. Hun elskede hulen i det forrige kradsetræ og puttede i den hver dag. Det nye kradsetræ har en større hule, og hun har ikke været helt tryg ved den. Det var som om, hullet var for stort, så hun ikke følte, hun kunne putte sig ordentligt. Osiris derimod elskede den nye hule i det nye kradsetræ. Dog har det hele vendt rundt, efter jeg syede den hule. Kort efter mit indlæg om den, kravlede Osiris ind i den og sov en time derinde. Siden har han ligget i den hver dag (og ligger der faktisk lige nu i skrivende stund), mens Sleipnir pludselig er begyndt at kunne lide hulen i det nye kradsetræ og ligger derinde. Så alt har løst sig, så begge har en hule at putte i, om end de gjorde det modsat af, hvad jeg ellers havde regnet med.

Og nu lige et billede af Osiris, der snorker løs i hulen.

3 kommentarer:

  1. Osiris looks so content. What a cutie :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, he's a cutypie. ;-)

      Slet
    2. By the way, I don't know if you have instagram but if you do, you can find me under the name denlilleverden (yes, in one long word). I post a lot of pictures of my animals in there. :-)

      Slet