søndag den 1. marts 2015

GIVE AWAY: vind en bog

I dag er det 1. marts, og det betyder, at det er den første officielle forårsdag. (Selv om det er regnvejr hernede og ikke ligefrem skriger forår.) Anyway, en af de ting jeg godt kan lide ved foråret er, når solen i april luner godt igennem, og der ingen vind er, så jeg kan sætte mig ud i haven og læse en bog. Derfor tænkte jeg, at jeg ville sætte en forårs give away i gang, og at det denne gang skulle være en bog, der kan vindes.

Selv læser jeg næsten kun biografier, og derfor synes jeg, I skal kunne vinde en biografi. I kan vinde bogen "Til den bitre ende". Det er Hitlers sekretær, der fortæller om sit liv.





















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller mig en af de ting, du rigtig godt kan lide ved foråret, og husk at skrive din e-mail adresse, så jeg kan få fat i dig, hvis du vinder.

Jeg trækker en vinder mandag d. 9. marts.

17 kommentarer:

  1. Hej Missy
    Jeg læser ikke mange bøger udover kogebøger :-D... men når det skal være, så er det altid de autentiske, jeg vælger. Jeg vil rigtig gerne blive klogere på, hvorfor en velfungerende ung pige, vælger at arbejde sammen med et monster, som Hitler.
    Jeg følger... begge steder :-D
    Det jeg rigtig godt kan lide ved foråret... for det første: At den tunge vinterjakke endelig kan blive hængt væk, til fordel for noget lettere :-D
    For det andet... fuglenes sang på alle tidspunkter af døgnet.
    Og for det tredje... varmen, blomsterne, duftene og farverne:-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker duften af forår, den varme luft, fuglenes kvidren og det smukke syn når træer og buske begynder at springe ud.
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. jeg elsker varmen og se alting springe ud. Jeg går gerne flere runder dagligt i haven og nyder det. De sidste par år har det været allerede i marts, så jeg håber med længsel.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  4. Solen!!!...Og de fine friske farver og fuglene, der kvidrer, og varmen. Men mest af alt solen!!

    Vh Åse /aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  5. Fuglene synger,solen skinner, alle de flotte forårsfarver,minre tøj at tage på.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Uden tvivl solen!
    Og så alle de dejlige farver der kommer frem i naturen :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  7. Jeg elsker solen, blomsterne og at fuglene synger :)
    Det gør mig bare i så meget bedre humør.

    Sabrine Rigmor Rasmussen
    Sabrine.rigmor@yahoo.com

    SvarSlet
  8. foråret er så skøn når dagene bliver længere, solen får mere magt, fuglene kvidrer og det grønnes....
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  9. Synes det bedste ved foråret er, at man ikke længere er nødt til at have så meget tøj på, så vinterjakken og støvlerne kan pakkes væk.

    SvarSlet
  10. Den ser rigtig spændende ud den bog, så jeg krydser fingre :-)
    Det bedste ved foråret er at jeg kan begynde at cykle på arbejde igen. Om vinteren tager jeg bussen, og bruger 1 ½ time på transport.. på cyklen sparer jeg en halv time hver dag, får min daglige motion OG kan nyde den dejlige natur på vejen! Total win/win :-D

    SvarSlet
  11. Jeg deltager meget gerne.

    Jeg kan godt lide ligesom dig, når det er blevet lunt udenfor.
    Så man kan være mere udenfor som fx at sidde og læse, eller gå en tur i det gode vejr med min kæreste og vores hund(:

    Jeg følger dig via bloglovin.

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Solen skinner bare på en helt anden måde. Det begynder at pible frem fra jorden og det hele kulminere med at bøgen springer ud.

    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg følger dig på BL :)
    Jeg kan godt li' synet af blomster, buske og træer der springer ud :)
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  15. Jeg elsker når blomsterne springer ud :)

    Mvh. Leslie

    Lesliespam89(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg kan bedst lide de stigende temperaturer ved foråret, som betyder at jeg ikke længere behøver at have handsker, hue og halstørklæde med ud af døren :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  17. Hmm, tror ikke min kommentar dukkede op.

    Jeg glæder mig til solens komme. Fik ikke særlig meget ud af vores nye terasse sidste år, da nyfødt baby og sol ikke er en god kombi. Jeg tager så meget hævn i år!
    Jeg læser oftest fantasy eller krimi, så det kan være denne bog skal ændre mit syn på biografier. Synes oftest de er kedelige.

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    ps
    Jeg følger dig på gfc

    SvarSlet