lørdag den 21. marts 2015

Frø

Jeg har klippet en frø i pap og limet øjne på. Øjnene blev doneret af min veninde Gitte, da jeg ikke selv havde de mindste øjne på lager herhjemme, og jeg kender intet sted i vores by, hvor man kan købe dem. Så tak Gitte. :-)





















Jeg er spændt på, om øjnene holder. De blev ved med at falde af, da jeg limede dem på med en limpistol. Til sidst forsøgte jeg med universal lim i stedet for, og det tager længere tid om at tørre, så vi får at se. Planen var jo egentlig, at jeg ville have brugt frøen som kort til en konfirmation, vi skal til i år, men den plan må nok ændres, hvis øjnene fortsat falder af.

6 kommentarer:

  1. Tiger... ialtfald i Randers midtby, så mon ikke også andre steder :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har bare aldrig set dem i vores Tiger her i byen. Jeg plejer at tage turen til Odense og købe dem i Panduro, men jeg har ikke lige råd til sådan en tur pt.

      Slet
  2. Jeg tænker om øjnene falder af, fordi de kun er limet til 1/4 af papiret? Eller har du karton som dækker hele øjet bagpå?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være, Jeg har bare ikke oplevet det før.

      Slet