mandag den 16. februar 2015

GIVE AWAY: vind en halskæde

Nu synes jeg, det er ved at være tid til en give away igen. Det er ved at være et stykke tid siden nu.

Denne gang kan du vinde denne søde halskæde med en fugl og et hjerte.





































Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du skriver, hvordan du følger bloggen og din e-mail adresse, så jeg kan få fat i dig, hvis du bliver vinderen.

Vinderen bliver trukket lørdag d. 28. februar.

10 kommentarer:

  1. Den er bare så fin,følger begge steder. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig på Bloglovin :-)

    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg følger dig via bloglovin :)
    Mie Kristensen miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  4. jeg følger via gfc.

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
  5. This is really pretty, I like it. Good giveaway.

    I follow you via GFC :-)

    posheconomy@hotmail.co.uk

    SvarSlet
  6. Følger dig via Bloglovin' :)
    Er vel nok en sød halskæde :)
    mereteoestberg@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg følger på Bloglovin :)
    Michelle-jensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Den er sååå fin :-). Jeg følger dig på Bloglovin.

    Vh Åse
    aaselejbølle@gmail.com

    SvarSlet
  9. Hejsa. Jeg følger din blog via Bloglovin og jeg synes den er ret fed og at du lave en give away er bare beviset :)

    Min e-mail er = Esraa@live.dk og jeg håber at du vælger mig :)

    SvarSlet