lørdag den 21. februar 2015

Elefant og stegosaurus

I dag har jeg leget lidt med karton, og det blev der et par dyr ud af.

Jeg lavede først elefanten. Jeg skar en flænge til øre og stødtand i elefanten, og jeg stoppede dem derind og bukkede dem. Det er derfor, de stritter sådan ud. Det er for at give det en lidt mere livlig og sjovere effekt.















Derefter lavede jeg denne stegosaurus. Jeg synes, det ville være sjovere at lave den i noget tosset papir, og derfor valgte jeg noget med hjerter på, jeg havde liggende.





































Husk min GIVE AWAY som kører indtil lørdag d. 28. februar.

2 kommentarer:

  1. Nice idea, these look cool :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. I really like the elephant myself. Would be fun to use the idea later on as invitations or something like that.

      Slet