onsdag den 18. februar 2015

Bogmærker og collage

Da Casper er i Odense og spille kort i dag, har jeg besluttet mig for en rigtig hygge-kvinde-aften i mit eget selskab. Det startede ud med lidt kreativitet, og når dette blogindlæg er lavet, fortsætter jeg med fodbad, ansigtsmaske og en film. Total hyggelig onsdag.

Anyway, nu til den kreative del.

Vores bogmærker var efterhånden temmelig slidte, så jeg har lavet et par nye. Det lille er Caspers, og det store er mit.



















Det er længe siden, jeg har lavet en collage, selv om jeg er rigtig glad for at lave den slags. Dette er fordi, jeg kun havde et ovalt bræt tilbage. Jeg har gået og ventet på, at Tiger fik dem i butikken igen, men nu er der gået over et halvt år, og jeg må nok erkende, at de er helt udgået fra deres sortiment desværre. Så nu har jeg altså brugt mit aller sidste ovale bræt på denne blå kvinde collage.





















Husk min GIVE AWAY som kører indtil lørdag d. 28. februar.

1 kommentar:

  1. Nice bookmarks. I always use a plain bit of paper as a bookmark!

    SvarSlet