lørdag den 10. januar 2015

To nederdele

I formiddags kørte svigermor og jeg til Stofmøllen. Stofmøllen ligger mellem Vester Aaby og Aastrup på Fyn, og stof osv er generelt bare meget billigere der end i de store butikker. Det viste sig, at der var halv pris på alt stof, så vi kom hjem med meget til næsten ingen penge. Derefter tog vi forbi Loppeladen i Faaborg, og der fandt jeg en blonde, jeg kunne bruge til noget af stoffet. Så tog vi hjem til svigerne, og der fik jeg syet to nederdele. Der må gerne grines, for det er helt bevidst, at vi ville lave noget små tosset noget, der matcher min små tossede personlighed.

Vi fandt både guld stof og noget meget fint sort stof derinde. Begge dele var gennemsigtig, men sat sammen til denne nederdel kan man ikke se igennem det.





















Det var egentlig svigermor, der fandt dette stof, og hun ville bare have det med hjem, og vi blev derfor enige om, at der skulle laves en nederdel til mig, men at der skulle ske et eller andet i bunden af den. Det var så der, blonden fra Loppeladen kom ind i billedet.





















Husk min GIVE AWAY som kører indtil på tirsdag.

1 kommentar: