fredag den 9. januar 2015

Lys dekoration og nitter på nederdel

Jeg har hygget mig lidt i dag med to simple kreative projekter.

Jeg fik jo dette smukke lys i adventsgave, og i dag har jeg lavet en lille lys dekoration med perler og en grøn kageserviet.
















Sidste år fandt jeg denne nederdel på et loppemarked, og den kom med hjem pga den billige pris.



















I dag har den fået et lille pift med nogle stjerneformede nitter.





























Husk min GIVE AWAY som kører indtil på tirsdag.

2 kommentarer:

  1. I like the candle and what you've done with it :-) It looks really nice. And the studs on the skirt really look lovely too :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, I just wish I had had like 6 more studs (3 more to each side) so it would have gone all the way out to the sides.

      Slet