lørdag den 17. januar 2015

Kat og hund

I dag blev pap og papir fundet frem sammen med min bog om papirklip, og så lavede jeg lige et par ting i dyrenes tegn.

Jeg lavede først dette kattekort. Det er skåret i pap med en hobbykniv, og derefter har jeg limet papir med fugle mønster indeni. Jeg overvejer at gemme det til min fars fødselsdag i marts og give ham det der sammen med hans gave.





















Derefter lavede jeg dette hundebillede. Hunden er klippet i pap, og derefter limede jeg den på papir med blade mønster. Det hænger nu på et af køkkenskabene.

2 kommentarer:

  1. These look really nice :-) I like the dog against the leaves :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I like the cat the best, but that's mainly because it was so much more difficult to make than the dog. :-p

      Slet