fredag den 2. januar 2015

GIVE AWAY: Vind tre sæt øreringe

Tid til årets første give away.

Du kan vinde disse tre sæt vinge øreringe. Jeg har dem selv, og jeg er bare så glad for mine, at jeg tænkte, en heldig læser derude skulle have lov til at blive lige så glad.













Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller, hvordan du følger bloggen (GFC eller Bloglovin), og husk at skrive din e-mail adresse også, så jeg kan få fat i dig, hvis du er vinderen.

Det med e-mail adresse er vigtigt. Glemmer man den, udgår man af konkurrencen. (Det sker hver gang, at nogle folk glemmer den. Derfor denne ekstra påmindelse i fed skrift.)

Vinderen bliver trukket tirsdag d. 13. januar.

16 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne øreringe..

    jeg følger vidst både din blog via GFC og bloglovin.

    jeg må indrømme at det oftest er via Bloglovin at jeg kigger med.

    min mail er linda.boldreel@gmail,com

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig via bloglovin

    Rigtig godt nytår

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. følger dig på gfc og bloglovin

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    XXX for at jeg er den kanon heldige!

    SvarSlet
  4. Følger dig begge steder :)
    Godt Nytår
    Gitte Zakariasen
    gittezakariasen@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. I won't enter this one!

    Happy New Year :-D

    SvarSlet
  6. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  7. hvor er de fine.

    jeg følger via gfc.

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg følger dig via bloglovin. Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk. og de øreringe er bare så skønne 😉😉😉😉

    SvarSlet
  9. Jeg følger på bloglovin
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  10. Følger via bloglovin
    smil@ninu.dk

    SvarSlet
  11. ^^ Følger via gfc - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg elsker dig gennem bloglovin :-).

    Åse /aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  13. Så flotte øreringer,følger begge steder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg følger på bloglovin'

    jyttemami@hotmail.com

    Held og lykke til alle :)

    SvarSlet
  15. Flotte øreringe:-)

    Jeg følger din blog via bloglovin', og min mailadresse er aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  16. De er virkelig fine :D!
    Og jeg følger via BlogLovin :)!

    Mvh
    Pia Lyng M. // PiaLyng@live.dk

    SvarSlet