tirsdag den 27. januar 2015

En lille undskyldning

Som I nok har bemærket, har der været ro på bloggen en uge nu, hvilket er sjældent, det sker. Jeg havde ellers planlagt et kreativt projekt i weekenden på et tøj makeover, der involverede, at jeg skulle sy knapper, men så fik jeg ondt i håndleddet. Jeg har de sidste par års tid døjet med svage led. Det er normalt mest anklerne, jeg bliver ramt i, og det er da også kun anden gang, det rammer håndledet. Det er selvfølgelig højre håndled, og da jeg er højrehåndet, føler jeg mig totalt handicappet, da jeg render rundt med et støttebind på, som har en stiv skinne indeni, så jeg ikke kan bukke i håndledet. Derfor kunne jeg umuligt sy knapper i. Jeg håber, jeg kan finde et mere simpelt projekt en af dagene, som kan klares trods den dumme skinne. Indtil da må I være tålmodige. :-)

1 kommentar:

  1. Hope you feel better soon. No wonder you've not being posting much :-)

    SvarSlet