torsdag den 25. december 2014

Tema jul: sølv, hvid og træ

Svigerfamilien kan også godt lide temamiddage ligesom mig, og hver jul laver de et tema. Oftest er det "bare" et farvetema. Caspers søster har valgt temaet i år. Det blev sølv, hvid og træ. Hun, mig og svigermor var ude sammen og købe ind til det, og de to pyntede så bord og træ dagen før jul.

Del af juletræspynten.

















Stjernen på træet.





















Juletræet.





















Lys på bark.
















Hvide elge.















Rensdyr af træ.





















Fyrfadsstager af træ.


















Del af bordet.





















Del af bordet.




















Del af bordet.



















Hele bordet.





















Undskyld at billederne er så slørede, men jeg havde glemt mit kamera, og min mobil tager ikke særlig tit et godt billede.

1 kommentar:

  1. Merry Christmas :-D

    It's a great theme, I really like it :-)

    SvarSlet